Åh! vilket lyckorus.

Enso är så underbar, och allt känns jättebra!
Han sov hela natten, (på golvet). Vilket egentligen nog var svårast för mig. haha.

Och man blir som inne i ett lyckorus, att bara sniffa, gosa och busa, kan vara så underbart!
Jag är så glad över att jag har så mycket tid att ge lilla Enso, så att han får en så bra start i livet som han förtjänar. Iof, innebär det inte bara tid, utan även Engagemang, tålamod  och ömhet! Jag har hur mycket kärlek att ge till honom som helst.

Jag vill ge en stor eloge till Anneli på kennel Dream Once som har gett honom en sådan bra start i livet, och gett honom alla de förutsättningar som finns för att han ska få ett så hälsosamt och tryggt liv som möjligt.





Gosiga hälsninga får mig och Enso, som för tillfället ligger på golvet bredvid mig och tar en tupplur, som är välbehövlig efter massa bus ute i trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0