En varm och vacker augustidag!

Solen skiner, kom nyss in suttit ute och intagit frukost samt läst lite i mina böcker. Solen kan verkligen värma emellanåt fortfarande. Det gillas!

Nu väntar jag bara på att dagen ska gå så det blir dags att fara ut till Enso och gosa lite. :)

Men nu ska jag tillbaka ut till solen, och borra ner huvudet i "i samspråk med hunden - lugnande signaler" som vi fick igår på valpkursen.

Ska försöka komma ihåg att ta med mig kamran ikväll, men eftersom jag åker själv :).. så får jag försöka vara fotograf själv så får se vad det blir för bilder. om jag har tid att ta några ;) haha. Så då kan ni vänta er en bilduppdatering av Enso 7veckor. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0