Lite uppdatering i väntans tider.

Dagarna segar sig fram. Nu är Enso 6 veckor osv. Så på Lördag om två veckor blir det att fara och hämta hem honom!
Hoppas att han kommer att trivas här, och med mig. Man känner sig ju nästan lite elak när man ska ta honom från sin fina familj och hem. Men jag lovar att jag ska göra mitt bästa för honom.


Här kommer lite bilder på buren iallafall. Har varit iväg oc köpt halkskydd (hehe) idag. Som mamma ska sy fast på undersidan av filtn som ligger, ska ligga i buren så att den ligger på plats och inte glider omkring. Filten är lite stor som ni ser, men det ska fixas till! Buren är ju som sagt vinklad, och har öppning på båda kortsidor.

Nu ska jag bege mig till Ullstämma till kusin och kusinbarn + dogs. Där det ska barnvaktas osv. Blir övernattning! kulkul. Världens härligaste kusinbarn har jag!


Tänkte att jag ska ge en uppdatering på vad jag har för litteratur osv. någon dag! hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0