Nyss uppkommen ur ett varmt härligt skumbad! ;D

Heheh, det var skönt vill jag lova, med ansiktsmask och hårinpackning, samt en bra bok i handen! (valpbok,haha)
Förövrigt idag så har jag inte gjort så stora bravader.
Sytt klart fällen, Ställt iordning matskålarna där nere. Fixat lite andra säkerhetsgrejer, vid trappan och sånt.

Fått hem medlemskortet för svenska kennelklubben/länsklubb idag. Brabra.

Imorgon blir det nog att baka kladdmuffins till fille. Råkade ju lova det i ett svagt ögonblick förra helgen när han åt upp dem jag hade gjort då. Fille kommer föresten hem på fredag! mysmys. Lumpen blir ju fasen ingen match om han ska komma hem såhär ofta?

Imorgon kväll så är det valpkursdax igen ;D
Ska bli rolig, spännande och se alla andras små (stora) busar.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se en film.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0