Söndag kväll,

Blink, så har denna helg flugit sin kos.

Helgen har tillbringats med Filip. Vi har varit på bio, varit på V75, och varit inne i linköping och inhandlat lite förnödenheter.

Jag köpte lite hårfärg, dörrkrok, ramar (kalasbra blev det, bilder kommer), Även lite hundsaker (som vanligt) en leksak från ICA maxi (på rekomendation av min kusin, och de hade massa grejer så jag rekomenderar det starkt och det lär bli fler besök dit.).

Köpte även en liten påse hundmat (Doggy prima) som jag ska använda till att blanda Halla fodret med när övergången sker. (Doggy prima är det fodret som Enso har ätit hos uppfödaren och Halla är det fodret som jag vill börja ge honom, om nu han tycker om det och övergången fungerar bra). Jag inhandlade även ett par enkla mat/vattenskålar som kan medtagas i bilen, Eller tänkt att ha hemma hos fille.
Visst ja, köpte en förvaringsburk för hundgodis med.

I lördags besökte föresten Filip och jag hundbutiken "Tassa in" i Mjölby. Har varit lite nyfiken på den. Och nu när jag ska skaffa hund så kunde jag ju ta mig rätten att kolla runt lite. Det fanns mycket grejer och bra grejer, till alldeles hyfsade priser (iaf på ätbara saker). Jag köpte en påse med blandade hundkex och en liten leksak. Blir garanterat fler besök dit, eftersom den bara ligger 5 min från filles ytterdörr.

Bilduppdatering kommer imorgon att läggas in i detta inlägg.
Så håll tillgodo.









Den här veckans planer förövrigt är att, 
*  Hoppas på att mitt för närvarande halsont försvinner spårlöst.
*  Rensa ur garderoben
*  Fixa Ensos försäkring
*  Sätta upp en liten bit nät vid vårat garage - grannens häck. För att mina ljuvliga brorsor råkade köra över den häck plantan för några år sedan så det lyser ett litet hål. Litet med nog så stort för att Enso ska finna nya äventyr och det vill vi inte. Klart han ska få äventyr, men under ordnade former ;)

*  Fixa lite säkerhetsåtgärder här inne. 
*  läsa in mig på lite nödvändigheter som jag inbillar mig att jag glömt bort.

Och massamassa mer saker.
Så veckan kommer förhoppningsvis att gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0