Dagens Fynd!

Wuuuhuu! Så glad jag blev.

Jag har länge varit på jakt efter ett reflexhalsband i resår till Enso, eller ett så kallat "jakthalsband". Så att jag kan ha det på honom när jag har Enso ute lös, för jag vill gärna ha någonting på honom så att man kan ta tag i något, samt att telefonnummer ska finnas där. + att det ska vara reflex så att han syns! Men sådana där halsband kostar ju halva skjortan...

Men så hittade jag någonnting idag som fullkomligt liknade det, vilket var hjälmreflex, så jag kunde inte låta bli att slå till. Och att det sedan kostade 30 kronor gjorde ju inte saken sämre! Att jag senare upptäckte att det låg två stycken i i förpackningen gjorde ju inte mitt fynd sämre direkt. Så nu har Enso två breda gula reflexhalsbandband. Brabra!




Kommentarer
Postat av: Sara

Meh, vilket flyt! :D

Vart är det köpt? Jag skulle också behöva något att dra på lillgubben nu när han även har täcke på sig. Reflexvästen går inte över :(

2009-12-16 @ 09:40:34
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Å smart. Vilken affär? Kanske säljs i Luleå också.

2009-12-16 @ 11:54:32
URL: http://collieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0