Lördagens äventyr!

Ja, i Lördags somsagt så åkte jag och Enso för att träffa Poly (som är en bedorande gul labradorvalp som är en månad äldre än Enso) och Carola (matte). i SPÖ regnet. (måste införskaffa nytt regnställ som ej läcker in). Mycket trevligt och vovvarna busade järnet! :).. Lägger in lite bilder sen, fast blev suddiga hela bunten nästan. Vilket nog beror på två faktorer, nerösande regn och rörliga vovvar. Hehe.
De hade en skitbra inhägnad med en liten konstgjord sjö i nästan hemma hos dem. KALAS! med en grusad gång runt. Jätte bra då man kunde släppa vovvarna där det var inhängnat. Definitivt fler besök kommer!


Senare på eftermiddagen var vu på julmarknad. Enso fick följa med, bra träning för honom. Som skötte sig kanon. Vilket även var lite roligt var att alla, (mam,pap, fille och jag) vann på tipspromenaden. Hehe. Jag vann tre handdukar och en jättegoddoftande tvål, och en liten porslinsgris. Mamma en klippning hos en frisör. Pappa två muggar med traktorer på och Fille ett badlakan. Fina prylar! :p

På kvällen sedan så lagade Fille och jag mat, Lövbit med pommer sås vitlökssmör och sallad. :)









Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

Dom såg ut att ha det väldigt roligt trots regnet :D!

2009-12-07 @ 12:07:27
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0