Mys!

Japp, det är vad som står på schemat nu. Jag ska bege mig ut med Enso på en liten myspromenad. Sedan blir det att slå in de sista julklapparna och smutta på lite glögg! Efter det blir det nog att krypa upp i soffan, se lite på tv och sätta in kort i fotoalbumet som jag fick när jag fyllde! :)

När jag fyllde fick jag även lite hundrelaterade saker till min lycka! ;d
Jag fick boken "hund coachen - Fredrik Steen" och frya ess tassalva!

Andra saker som jag fick var..
Guldörhängen i from av hjärtan, ett hänge till mitt guldhalsband.
Morgonrock, dagbokskalender, strumpor
klocka, "Mine" skålar och assietter, pengar.

Och så kanske den mest speciella presenten..
En Collie, som Erik min lillebror har tillverkat. Jättefin!
Som en Collie siluett utsågat i trä och målat. Ska se om det dyker upp något kort någon dag.
Så speciellt, och jag förstår att han har kämpat.. Koncentration och pillighet är ju inte hans starka sida precis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0