Ögon

Japp, ögaöga.. Suck. Men det var bättre idag iallafall. Men jag ringde till veterinären, hon sa att jag skulle fortsätta att skölja ögat mycket. Vilket jag har gjort idag, har minst tömt 9 pipetter eller vad det heter. Så får hoppas att det är bra, eller iallafall så gott som bra imorgon. Annars måste jag försöka lösa att ta mig till veterinären. Och roligare fredagsnöjen kan man ju ha, fast viktigast är såklart min lilla goshund. Som förrövrigt är jätte duktig när jag ska trycka i ögondropparna. :) i love u.

Men det är nog ingen fara, veterinären sa iallafall att ifall det skulle vara sår på hornhinnan eller så så brukar de oftast inte vilja titta med ögat eller så håller de på och kliar och såvidare. Men Enso är helt normal, och ögat är helt normal förutom att vitan är lite rödbrunaktik.

Menmen. nog om mitt hönstjat.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på det bästa till imorgon.
btw, så är det arbetsförmedlingen som gäller... imorgon. Sen kommer älsk hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0