Vacker dag! :)

Och jag är vacker i håret! :) permanentat och fint! ;d my hair is back!

Frost och vackert ute, så lite kort blev tagna, men var inte lätt att få till något på min snygging. För han körde race i hundra tio ute :).. Och så bra kamera som fångar upp en som är snabbare än vinden har jag inte. Men gjorde mitt bästa!




















Sådärja, lite bilder!
Nu ska jag pussa lite på min pälsboll (trots att ahn luktar gammalsopptunna ur munnen) sedan ska ajg göra mig iordning coh bege mig in till stora staden.. haha linköping!
Ska gå lite på stan, sedan se New Moon med Anna! :)

Kommentarer
Postat av: dannie

Jaa!=)



Haha. Söt bild då han flyger fram! :D

2009-12-02 @ 16:35:29
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka mysiga bilder! har du någon värsting kamera?? :)



Vill bara tacka så mycket för den fina kommentaren i min blogg! <3

2009-12-02 @ 20:00:02
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0