Hjälp!

Min blogg verkar ha lämnat in? ;S suck!

Kommentarerna som var skrivna i förra inlägget är bortraderade.. utan att jag hann läsa dem. Ena stunden stod det att det var ny kommentarer och sedan när jag skulle titta så var alla borta.. :S

 

Så ni som skrev kommentarer i mitt förra inlägg, snälla skriv dem igen så att jag får svara på dem! :)

 

För övrigt har jag suttit med ansiktsmask nu, så nu ska den pillas bort. Skönt! Sedan blir det att krypa ner i sängen, det gillas! Tror att det är mörkret som gör att man behöver så mkt sömn nu.

Ska ta och lägga mig och fundera över om jag och enso ska bege oss upp till klubben imorgon förmiddag. Det är aktivitetsförmiddag där (kroppskontroll, tror jag?).. Så kan ju vara spännande!

Menmen, nu försvann min blogganda. Eftersom bloggen krånglar och jag skrivit om detta inlägg tio gånger. Men jag hoppas att ni har orkat skriva om era kommentarer till imorgon.. Känner mig så elak när jag inte svarar annars.. Jäkla blogg!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carina

Jobbigt när bloggarna bråkar, tycker dock den jag använder är bra och är inte så seg som många andra verkar vara.



Enzo vägde 7 för någon vecka sedan, han bör väl ligga runt 8 kanske lite mer. Så han har nog nästan blivit så stor som han ska bli. Har inte mätt honom på höjden, de har gränsen vid 38 så jag får nog kolla det oxå någon dag. Ha en bra dag

2009-11-05 @ 05:52:47
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Sara

Där får man för att man sitter och skriver långa och invecklade kommentarer ;)

Men det blir väl spännande. Nu kan du sitta och gissa vad folk har frågat och sen svara helt random saker. Wohu! :D

2009-11-05 @ 22:59:01
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0