Buss premiär.

Var det för Enso ikväll, när jag fick för mig att vi skulle åka till Mjölby och besöka Filips mamma som var ensam. Lasse är på Gotland hela veckan.. Så enso och jag packade på oss regnställ (eller bara jag) och reflexväst och bullar och kakor som jag bakat och så for vi iväg. Det gick kalas bra. Fast att gå på och av bussen var lite läskigt så då fick jag bära honom.

Snäll busschaffis förresten så att jag slapp betala för Enso! :) ^^ alltid snälla chaffisar såhär på landet.
Han snackade lite med Enso också ;P..

Hehe. Men jag såg Bonde söker fru hos filles mamma, sedan kom mamsen och hämtade mig. :)
brabra!


Imorgon åker vi nog iväg på aktivitetsförmiddagen.
Blir nog bra, och så sover nog Enso en bra stund efteråt. Så då kanske man kan baka något? hmhmm tål att tänkas på!

Kommentarer
Postat av: Jimmie och Kingeling

bra med bussträning :) Kingen är så van vid att åka buss nu att han inte blir det minsta stressad, han går på själv och letar upp en ledig plats och hoppar upp i sätet och somnar :P däremot "valpen" har jag inte åkt buss med ännu, men det måste jag börja göra snart ;)

2009-11-18 @ 23:59:37
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Carina

Enzo har aldrig åkt buss men det är ju för jag har bil numera, hade inte det när Tyson var liten. Här betalar vi aldrig för hundarna, de är gratis. Ha en bra dag

2009-11-19 @ 05:54:12
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: dannie

Haha, skumt! Jag hade redan målat naglarna i den färgen!



Jo, det är klart. Men jag anser att hon inte är en bra förebild när det gäller kläder. Hon bär upp sina pälsar så stolt och, som du såg på filmen, skämtar om djur som blir flådda. Hon har inte en aning om hur djuren blir behandlade när de skall bli päls. Hade hon sett då djuren blir flådda tror jag inte hon skulle fortsätta bära sina pälsar. Men visst. Hon har blivit en riktigt präktig liten flicka istället för den fjortis hon var förut!

2009-11-19 @ 07:14:22
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0