Dags att ta tag i sig själv.

Enso har hela veckan förvånat mig med att ta sovmorgnar, vilket betyder att jag fått ligga kvar i sängen till 8 minst, och som mest halv tio. Enso måste älska mig!

Imorgon gick vi upp vid halvtio, sedan fick Enso frukost och vi gick ut i trägården så att han fick rasta av sig, samt busa lite! :) Sedan gick vi in och jag intog en storbalja te vilket min hals jublade över, samt läste tidningen enso fick lite messmöt inkletat i sin kong så han höll sig sysselsatt.

När jag sedan kände mig redo så begav vi oss ut på en liten morgonpromenad. Mysigt! Mötte även några barn så Enso fick öva lite på att inte hälsa, helst inte gå på två ben och gå vid min sida. Vilket vi behöver fortsätta att öva på. fast det går framåt! :)

Nu ska jag hoppa in i en dusch så att jag blir människa igen.
Sedan måste jag sätta kameran på laddning, dåligt med bilder här. Skärpning Elin!

Kommentarer
Postat av: Carina

Han börjar bli tonåring, vill sova lite längre :-) Tyson får man alltid dra upp på morgonen han hade mycket hellre legat kvar i sängen än att gå ut när det regnar. Enzo däremot är snabbt på benen när jag sätter mina fötter på golvet...

2009-11-26 @ 15:12:31
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0