Enso 4 månader!

Idag blir min stora grabb 4 hela månader! Så stor, vilket firas med lite tjur Penis. Som jag köpte till honom på utställningen.

Jag lyckades hålla mig väldigt lugn på inköpningsfronten, vad kan det bero på? kanske en bromsande pojkvän...
Men det som inhandlades till Enso var:

* En tjurpenis
* två delikatess rullar
* 2kg leversnittar
* Lite annat lösgodis
* nummerlappshållare
* tygknut på rep (favvo)

Tror det var allt? alltså inte mkt alls... Men här hurras det för att Enso gillar tjurpenis, annars så brukar de flesta tuggben ratas direkt...

Kommentarer
Postat av: Carina

grattis till stora killen, redan 4 månader. Har du testat tjurmuskel, det gillas här hemma, vanliga ben är inte jätteintressanta.

2009-11-02 @ 19:41:43
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0