Förresten.

Så måste jag ge en eloge till city cross.. Som börjat att han lite hundleksaker framme vid kassa som mataffärer brukar ha med godisbitar. Väldigt smart drag av dem måste jag säga.. Jag brukar aldrig impulshandla godis när jag står i kassakön. Men hundleksaker. Det kan jag impulshandla! ;d

Så två nya leksaker till Ensos samling, En gul larv som låter roligt, och en kong på snöre. Liten ersättare till hans boll på snöre. (Filips mamma betalade dem senare, för att hon tycker Enso är så duktig, Så tack till henne!)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken smart ide att ha hundleksaker framme vid kassan. Hade jag nog inte heller kunnat stå emot :-)

2009-11-16 @ 20:59:28
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0