Måndagen nästan slut då.

Och jag har inte gjort allt för mycket, bakat lite snickers efter något knäppt recept så vet inte riktigt hur de blev :o ... Får hoppas att de kan duga som en liten sötsak till kaffet iaf. Härefter ska jag banne mig bara baka matbröd. För nu är det så mycket sötsaker bakade (såååroligt ju!) och det är ändå ingen här som äter upp dem. Ett annat alternativ är ju att skicka iväg dem till någon som fikar mycket?  kanske det?

Ensos tassar börjat bli så torra med. Smörjt med Helosan, men det smakar ju så gott tycker Enso så dessävrre blir det inte så mkt kvar på tassarna.. Kanske får köpa ngn salva som smakar päckligt?


Förresten, så hjälper fryst handduk mot tandvärken. (Ensos alltså)

Kommentarer
Postat av: martina

Jag hade absolut velat smaka på dina snickers ;), hellre äta hemmabakat än köpekakor... bättre innehåll och såååå mycket godare! Jag brukar dock hålla mig till att baka bröd och göra musli för jag tycker det är jobbigt att baka! Ha en bra dag!

2009-11-24 @ 08:59:35
Postat av: Sara

Skulle tro att Helosan smakade tillräckligt äckligt, men det är kanske bara jag...



YES! Kom hit med alla trasor du kan och låt Enso visa Texas hur riktiga karlar beter sig (dvs, no miljoner kisspölar on the floor)! Jag skulle bli superlycklig! Jag har också hört att småhundar ska vara krångligast med rumsrenhet och att de sen plötsligt kan börja "läcka" igen. Måtte det gå över. Helst idag!

Det är det som är grejen... Texas lyfter faktiskt inte alltid på benet. Borde han inte göra det om det var markerande? Men alternativet är ju urinvägsinfektion och det kan det absolut inte vara eftersom han bara har det i perioder och med glädje kissar ner lägenheten utan minsta antydan till obehag eller smärta. Kanske är det varken den ena eller andra utan helt enkelt, som jag läst om vissa, att de får ett återfall precis när de blivit rumsrena. Inte för att det låter logiskt åt något håll, men man vet ju inte...



Nej, jag förstår verkligen inte hundmänniskor som lämnar högar till höger och vänster. Oftast även enorma elefant-högar. Antingen plockar de flesta småhundsägare upp efter sig eller är deras högar för små för att man ska kunna se dem. De som skiter mitt på trottoaren, skäms de inte? Jag skulle DÖ om Texas gjorde sin grej mitt bland folk och jag (mot all förmodan) glömt påsar.

Jag har också alltid varit extra noga just för att man är ute så ofta och folk ser att man är där. Ser de sen en hög lär de ju tro att det är vi.



Jamen se där, vilken idealisk hundägare du är! Du borde få någon slags utmärkelse och ett diplom där det står att du sprang efter ficklampa.

Jag sprang upp en gång efter en påse när Texas bajsade och jag inte hade någon i fickan. Så jag kanske kan komma på andra plats?

2009-11-24 @ 09:44:49
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0