Mystajm.

Nu ska jag ner så att Enso får i sig lite mat, sedan ut med gosungen! :)
Efter det blir det att gosa ner sig i soffan och se film. Efter det skulle jag även vilja krypa ner i ett varmt skummande bad.. Får se om det blir så. Min kropp skulle inte säga nej iallafall..


Förut var jag och brorsorna ute med enso.. Eller rättare, jag drog med dem ut för att kunna träna lite inkallning och lösspringande med Enso. Lite jobbigt att gå själv med honom lös när det är mörkt tycker jag. Och det går ju inte lika lätt att köra motivationsinkallning med Enso om man är själv med honom. Så tack brors!





bytheway
ge mig ett jobb, pengar och egen lägenhet.
gärna en hundvalp till eller två..helst en trefärgad och en blue merle collie.
en egen bil med, kanske? gärna hundanpassad.
Och en älskling som inte är i Skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0