Nu har helgen börjat!

Iallfall för oss. Filip har kommit hem nu :) skönt med långhelg för honom.. Och för mig ^^
Vilket har firats med tacos och ett glas rött! Det gillas!


Så nu är jag och Enso i Mjölby.. Och här lär vi nog vara fram till Söndag.. Då vi bara har 3 min till utställningen härifrån ;d Och hemifrån mig hade ju ju haft 15 med bil.. Så det hade ju varit jobbigare, skäämt åsido!

Men nu ska vi ner och krypa till sängs!
Eller först ska vi klippa klorna på Enso... dvs jag klipp och Filip hålla.
Bäst att passa på nu när han är trött^^



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carina

Gott med tacos, brukar oxå ha det för att starta helgen fast idag fixade vi flygande jacob mums. Hoppas att det går bra för er på utställningen

2009-11-13 @ 20:32:07
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: dannie

Tack för att du röstade, men det blev skopar nummer fyra! Ha en bra dag!

2009-11-14 @ 10:34:38
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0