Vad här hänt med min hund?

Min lilla bus hund har denna vecka gått och blivit en otrolig goshund. Han som förut mest ville busa när man kom för att gosa lite, kan du ligga bredvid en i flera timmar och bara njuta av att klappas och pussas på.

Vilket gillas mkt av Elin!, för jag har mycket närhetsbehov och detta fåt Enso genomlida (fast nu verkar han inte lida så mkt)..



Just nu ligger han och gosar bredvid mig.


Eller ett tag sov han lite.. ;P



Annars låg han och vaktade mig! ;p... haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, SMITTA TEXAS! ;)



Haha, det var som att läsa ett inlägg av mig själv! Jag är precis likadan med kvaliteten på innehållet i fodret. Eftersom jag har en kronisk magsjukdom själv är jag jättenoga med sånt även till plutten. Vad härligt att någon lika kräsen godkänner Halla. Definitivt något att spana in då!



Det jag också frågade var om Enso är uppfödd på Halla och om inte; hur snabbt du började byta?

Texas får som sagt Royal Canins valpfoder, men det känns som att det är mycket märket man betalar för och inte bara kvaliteten.

2009-11-05 @ 18:45:26
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0