VIKTIGT!

Nu har jag skrivit ihop två nya lappar lite tjusigare, med nummer till 7 olika veterinärer/djursjukhus som ligger nära (närmast) oss. Den ena är lika stor som ett a4 papper med mega stor text. Den ska sitta på anslagstavlan i köket. Stort och bra, går ej att ta miste på ifall man skulle behöva ha tag i nummer snabbt.

Den andra lappen är mindre, och ska ligga i Ensos förstahjälpen väska, som alltid följer med om vi åker någonstans. Så då har man nummret där med.


Hoppas att alla ni andra där ute är rädda om era pälsklingar med och har nummer och grejer tillhands.

Iof hoppas jag att jag aldrig kommer behöva leta efter nummer i panik. Men om (pepparpeppar) det skulle behövas så underlättas nog situationen overhört av att man finner numret lätt.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja man får ju hoppas man aldrig behöver numret, men smart grej att sätta upp på anslagstavlan.

2009-11-25 @ 10:25:31
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Sara

Nämen, fröken ansvarsfull! Det måste jag också göra. Supersmart!

2009-11-25 @ 10:47:21
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0