Hur tusan ska man få upp en kokosnöt egentligen?

Den som har ett bra svar på det får gärna kommentera!, de som har ideer med för den delen. Haha.

Jag älskar kokos!
och för att lyxa till det ibland så köper jag en kokosnöt. eller ibland var väll till att ta till, mer sällan skulle vara rättare sagt. Just för att de är omöjliga att få upp. Den som skrev den där låten "far jag kan inte få upp min kokosnöt, hade fan något bakom pannbenet. För det går inte ens med hammare och spik ! Enda alternativet är såg. Så jag får så fint bege mig ut i garaget när jag ska äta kokosnöt, och hur attraktivt är det på en skala 1-10? hur sugen blir man på kokosnöt när man står där med en såg i ena handen och trälar omgiven av gräsklippare och moped och cyklar. Kan säga att man nästan bara blir lite smått irriterad.


Bildbevis

Här står jag och sågar,sågar,sågar,sågar,sågar och SÅGAR!



Men så här blev resultatet väl inne och av sköljda. Jag älskar hur kokosnötter ser ut.
verkigen fula på utsidan och gudomliga på insidan. så vitt
;D




Enso satt fundersam och iakttog mig när jag höll på i köket, kanske han ville smaka?





Yes, det ville han!


mumsmumsmums!



Smakar mums!



Var det du som skulle ha den här? HÖÖÖ. glöm det! minminmin





så jag fick istället avnjuta lite glass!
ifred...



Kommentarer
Postat av: Trican

Den där violglassen lät ju rätt god, men det andra kan du ha för dej själv!!

Problemet är det att jag och sambon ALLTID tränar tillsammans, liksom våran speciella stund. Nae men gymmet är på hans jobb och jag får inte vara där om inte han är där. Krångligt..

2009-10-06 @ 14:47:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Tila
Postat av: Trican

Nja, det finns inget annat ställe jag vill gå till tyvärr. Där får man oftast vara ifred liksom.

2009-10-06 @ 15:08:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Tila
Postat av: Carina

God glass, älskar sia glass den klart godaste som finns. Citron/lakrits är super... Kanske skulle köpa en kokosnöt och låta hundarna dela på den för jag har ju ingen såg :-) Hoppas Enso lät dig smaka lite kokos

2009-10-06 @ 19:14:18
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0