Inköp..

Jag och mitt köpande..


Förut var jag iväg och handlade, skulle handa mat åt the familia.. på city cross!
Och då var jag ju tvungen att springa ner på jysk för att införskaffa sådana där mysiga plädar för 20kr styck! ;D

Och vad går jag förbi då?
En djurhörna! :O inte fasiken visste jag att de hade det på jysk?.. det var som tusan..
Och så klart så köpte jag ju inget?... eller?




Det blev två filtar, en babyblå och en olivgrön.
En latexhöna(45kr) och ett reflexkoppel med halsband(20kr). Allt detta för 105kr. Snacka om kap!
Egentligen så behöver väll Enso inte något nytt koppel.. Han har ju ett reflexhalsband som är jättebra och reflexkopplet är bra med. Fast det är så lite reflex på det. Men på det här så var det reflex hela vägen upp.. Om inte annat så är det ju bra att ha i reserv, eller spara.. Haha ;D





Enso med hönapönan, den gick hem direkt.. eller först var den lite läskig men sen så! ;p

Kommentarer
Postat av: Sara

Helt rätt tänkt! Tack för tipset. Ska svänga förbi Jysk här för att se om jag har samma tur. Reflexer skulle ju inte sitta fel.

2009-10-10 @ 12:00:54
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Carina

Har aldrig sett att de har hundleksaker på jysk så jag får nog ta och kolla om de har det i Halmstad oxå. Kul att handla när det är så billigt.

2009-10-10 @ 12:38:31
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0