Kläder..

Jag blir galen..
Det är verkligen kläder överallt och jag vet inte vad jag ska ta mig till för det är inte en susning om att jag får plats med dem i garderoben.. suck! Och ändå har jag liksom inga kläder när det väl gäller!

Så man kanske ska ge sig in i en kamp med garderoben iaf, och göra ännu en urrensning. Finns säkert kläder som ligger där som jag inte velat slänga förra gången som jag tar mig mod till att slänga nu. Shiiiiiiet!

Så där kommer nog resten av kvällen tillbringas.

Men först ska jag fika med mamms! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah, dessa garderobsbekymmer... tycks vara ett allmänmänskligt problem ;).

Tur tycker jag att jag ska flytta. Då blir man liksom tvungen att gå igenom allt. Ofta fyndar man i sina egna lådor. Score!!



Förresten är ni utmanade i min blogg. Vore kul att se er E-lista :)

2009-10-20 @ 18:05:05
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0