Nu är det FREDAG!!! ;D

Yes! åh så jag har längtat! wiiiiiiiiiiiiiiieeee

Fast dagarna, och veckortna pinnar på ganska bra. Igår blev Enso hela 13 veckor. Sjukt!
Han börjar bli stor min gosse.

Och jag måste verkligen börja ta tag i ensamhetsträningen. Så efter han har käkat sen och varit ute och rastat sig. Så ska jag ut och ta mig en powerwaalk själv. Han har ju förut inte lämnats ensam längre stunder än tio minuter kanske. Så får ta en kort sväng a'la 15-20 min. Så får vi se.



Nu på förmiddagen så gick vi upp en sväng till vägen så fick han sitta och titta på trafiken lite.


Här sitter Enso så vakcert och tittar.. Och jag måste erkänna att jag gillar bilden starkt. Han passar in i höstfärgerna.


Här hittade Enso en liten smaskig gren.



Här luktade det gott ;D



Fast här luktade det ännu godare, lägg märke till att han börjar få fin fana på svansen. :)

Kommentarer
Postat av: Trican

Det låter som om du fick en mysig helg:).



Du har rätt att han passar in i höstfärgerna, han liksom smälter in. Det gillar jag med colliehundar, det finns en uppsjö av varianter på dem vad det gäller tekningen. Där ligger samojeden illa till;)

2009-10-04 @ 14:57:00
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Trican

Btw, mår du bättre nu?

2009-10-04 @ 14:57:50
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0