Nu så.

Kommer lite bilder från igår när Enso och jag körde lite övningar på fotbollsplan.
Fast det blev mest träning och inte så mycket foto.. Men här kommer lite bildbevis iaf.





Bilder..


Här körde vi sitt och stanna. Och så gick jag med ryggen vänd mot honom bort..
En bra jäkla bit, sedan vände jag mig och och så väntade han tills jag ropade på honom. Så långt bort så att han nästan bara är en prick.. Duuuuktigt!
*Stolt*



Här sniffar Enso lite på ett av de två fotbollsmål som står uppställda på plan.. Eller så mycket mål vet jag inte om de är.. Men står där gör de. Men det är en stor öppen gräsyta som sällan används bara ett stenkast ifrån mitt hus. Och den ligger liksom som i en dunge, med träd större delen runt. Så det blir liksom lite avskärmat Från den cykelbana som går precis runtom.



Här sitter Enso och väntar på vad som ska komma härnäst..



En närbild blev det..



Sen en bild på matte i regnet.. Det lir så mörkt och dystert nu på hösten när det regnar och så.
Skillnad sen när snön kommer lysa upp lite. Hoppas på vit härlig snö och lagom kallt till vintern. Inget blask!



När vi kom in fick Enso lägga sig på sin fäll och mysa med en tuggpinne.. som var uppäten på två sekunder..
Matte hoppade in i en var dusch!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tackar. :) Riktigt fin hund du har! :) Hade en Collie förut jag med men hon bor kvar hos mamma..

2009-10-10 @ 11:30:40
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vad jätteduktiga ni är! Ser fram emot att kunna träna lite "stanna" i framtiden, men precis som du sa så har vi inte bråttom. :)

2009-10-10 @ 11:56:19
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Trican

Hur gick det för din pojkvän??

Hihi Tila naffsar i sej de där pinnarna i ett smack också:).



Såg att du inhandlat filtar.. Tila fick ju en rosa och två vita, tjej som hon är (eller kan det vara för att matte valde kanske;) )

2009-10-11 @ 00:35:33
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0