Regn rusk!

Idag for ju Enso och jag ut iväg till Nykilsskogarna. Vi skulle träffa Nikko och Jenny.

Jag fick av en slump syn på en annons där det stod "Lapsk vallhund söker lekkamrater" (valp 4,5mån).. Visst inte var den bodde men att det var i östergötland någonstans.. Så jag slänge iväg ett mejl. Och då visade det sig att de bodde alldeles här i närheten. Så efter ett antal mejl så besämde vi oss för att vi skulle ses. Enso kunde ju också behöva en lekkompis tänkte jag.

Och både hund och matte var trevliga! Hundarna busade och vi gick en promenad i skogen..
Så vi ska försöka träffas någon mer gång nu under höstlovet.. Och se hur hundarna fungerar med varandra fortsatt. Så det blir roligt!








Så här skitig och fin var min pälsboll efter bus i skogen..
Så det blev raka vägen in till duschen och spola av det värsta. Så nu är han fin igen! :)

Kommentarer
Postat av: jan

2009-10-26 @ 23:59:58
Postat av: Jannica

Såå söt, och alltid roligt med lekkompis :)

2009-10-27 @ 00:00:53
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vad kul med hundkompis! Jag har lite dåligt samvete över att Texas ännu bara träffat katter och ingen av dem har varit särskilt trevlig mot honom. Han kommer ju att förlora självförtroendet, stackarn ;)



Vad stor Enso ser ut på bilderna. Vad väger han nu ungefär?

2009-10-28 @ 13:47:01
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0