Ruskväder

Det är vad det är idag. Men Enso och jag har varit ute mycket.. Vi har gått en lite längre runda och sedan en kort.. Och därimellan massa bus ute i trädgården. Och så har Enso käkat märgben!

När vi var ute i trädgården råkade jag kastaiväg Ensos dummie, över till grannen.. MINDRE BRA! Eftersom det är de som har baksidan mot oss, alltså bor på en annan gata.. och det är ju väluppsatt med staket så går inte att smita över eller hoppa över.. Så nu Sitter jag och väntar på att Erik ska komma hem vid halv fyra. För då får han ta itu med det.. För det vågar inte jag! haha.. nee men pinsamt. Haha. KLANTO!


Kommentarer
Postat av: Sara

Han blev inte ens trött... :(



Men han gjorde succé på kliniken och de vill att vi kommer minst en gång i månaden så att de får gosa lite med honom och se hur han växer. :P

2009-10-22 @ 13:56:49
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ja den ligger kanske fem minuter bort så det ska nog fungera ;).

Det härliga är att hitta några man kan rådfråga och så. De var jättegenerösa med tips och erfarenhet så att gå dit oftare vore verkligen win-win!

2009-10-22 @ 14:42:35
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är superlyxigt! Och väldigt värdefullt. Det bästa var att de lugnade mig och sa att istället för att fokusera på detaljerna och vad som "är rätt" ska jag göra det som känns bra och passa på att NJUTA av min hund eftersom det var därför jag skaffade den. Så kloka ord kan man inte få nog av.



Och ja, han är väldigt kreativ min lilla vovve. Och vig. Det tuffsiga halsbandet är resultatet av att klia med tassen. Tack och lov verkar nya läderhalsbandet inte lika kul/enkelt att klia sönder. Än så länge... ;)

2009-10-22 @ 14:55:44
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0