Ursäkt!

får jag be om att jag inte bjöd på mer inlägg igår.
Enso och jag var ute på promenad i regnet, hehe. Och så gick vi till fotbollsplanen och övade lite olika övningar. Och såklart massamassa bus!

Men batteriet i kameran dog, så nu väntar jag på att den ska laddas, så ska ni få en bilduppdatering!

Enso har fått en toarulle med massa smarrigt i så att jag får sitta ifred en liten stund vi datorn! Han har sovit massa nu på morgonen och är super pigg! hehe.





Hoppas filip ringer snart och berättar hur röntgeng gick...
<3


Kommentarer
Postat av: Trican

Hoppas att det gick bra för din pojkvän.



Tila fick tre nya filtar, en rosa (såklart) och 2 vita. Gissa vem som redan har råkat pinka på dem?!:P



Nu är det fredag!! Äntligen!!

2009-10-09 @ 12:35:44
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0