Valpkurs avslutning

Var det igår, vilket verkligen var med blandade känslor. Mest tråkigt såklart :/
För nu blir det lång väntan till Mars, innan kurserna drar igång igen.. Fast det finns ju aktivitets förmiddagar att gå på så det ska  vi nog försöka göra.

Igår så fick man gå en tipspromenad med hundrelaterade frågor, och sedan köra som ett litet prov på planen.. Man fick köra sitt - stanna kvar och ligg - stanna kvar och så stod alla runt omkring med sina hundar och tittade. NERVÖST! haha. Sedan fick man köra slalom utan att hålla i kopplet och även där var alla runt omkring.. Och så fick man lyfta upp hunden på "visitationsbordet" och känna igenom den.. Visa att man fick titta i öron mun, känna tassar osv. Men det gick bra! :) Enso skötte sig iaf, sen var det väll jag som var osmidig ibland..

sedan bjöd klubben på fika med, och så gick vi igenom svaren på tipspromenaden. Det var 15 frågor.
Och så fick vi diplom för genomförd kurs, samt de som varit där alla gånger fick en kexchoklad (det fick jag!! haha.) Sedan delade de ut pris för tipspromenaden och det här som vi gjorde på plan räknades in dit (man fick poäng).. Jag satt och funderade på vilka som kunnat vinna, eftersom jag visste att jag hade fel på iaf två frågor, och att jag inte tyckte att det gick klockrent på planen... 

Det var fyra stycken som hade lika många rätt på tipspromenaden och då användes det på planen som utslagning. Och då blev det två vinnare. Sara med lukas, och jag och Enso.. Snacka om att jag blev förvånad. Hehe. Så då fick vi välja mellan en T-shirt och en keps. Det blev en T-shirt för mig! :)


Här kommer bild! ;p




Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis till er båda

2009-10-23 @ 19:26:25
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0