Valpkurs

Yes, igår var det valpkurs då. Och det hade regnat hela kvällen så jag drog på mig mina tuffa gummibooats och regnjacka och sen bar det iväg. Enso var uppspelt till 120 som vanligt! haha. Fast det blev bättre och bättre. Förstår ja det, om det är massa polare som man vill busa med.

Vi tränade inkallning i skogen, det gick jättebra! ;D
Sedan så övade vi på ",klara färdiga hit" en övning som var rolig! :) Och vi övade även på att stå. (inför utställning och så). Sen så pratades det om valpens utveckling osv.




äntligen, har jag tagit mig i kragen och tagit bild på de presenter jag fick av filip.
Enso är 7 veckor på motiven.

  

Pussel med enso som motiv, och glasmugg med enso som motiv.



Sen är jag snäll idag, så jag bjur på en morgonbild.


snacka om fullt samarbete.


Kommentarer
Postat av: Trican

Vilken sida gjorde ni det där pusslet och det på?



Jag addar dej när jag går in på msn, är inte där så ofta=/.



Kram

2009-10-01 @ 19:24:49
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Carina

Vad häftigt pussel och mugg, vill oxå ha... :-)



vad kul med valpkurs, saknar att gå på vår och hoppas vi snart får plats på allmänlydnadskursen.

2009-10-02 @ 19:50:35
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0