Dessa jävla fästingar!

Jag blir tokig, och jag skojjar inte.
Alltså att behöva bråka med enso om fästingar varenda jäkla dag.
Han har fått fleraflera stycken, och jag har haft tur med två då en suttit i nakcen och en på magen - alltså lätta att ta bort. resten har suttit i öron precis bredvid ögon bakom öron osvosv. BLÄ!

idag har jag bråkat med en på "kinden" nedanför örat där det är massa hår. och jag fick bort lite efter en stund, men nu sitter huvudet och ngt ben kvar. bara vänta på att det släpper. Och så sitter en liten jäkla fästing på ögonlocket, precis vid ögonfransarna och den är oooomöjlig att ta bort. den är pyttepytteliten.





Jag tror jag ska reklamera min hund och beställa en som inte får fästingar!

Kommentarer
Postat av: Trican

Tila har inte haft någon sen jag hämtade henne (inte vad jag har hittat i allafall). Försöker ju känna igenom henne varje dag, men det är omöjligt att hitta bland all päls:P

2009-10-02 @ 10:59:00
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Carina

Har du testat sånt fästingmedel, kanske fungerar om ni har myckt fästingar där ni bor. Enzo har bara haft 1 än så länge och nu borde de inte finnas så länge till

2009-10-02 @ 19:52:18
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0