:)

Här kommer lite bilder på mina kärlekar! :)
När det busar, och kampar lite ute i trädgården.
Vi tränar mycket på att Enso ska ha ett föremålsintresse och kamplust samt bra greppande!
Eller tränar var väll att ta i, Vi leker och har roligt och hoppas att det ska bestå längre fram med.


Och jag får ursäkta att några bilder är lite suddiga, men det är svårt att fånga en collievalp i farten! ;D


                   

         



minminmin!



Snart så är den min, nu håller bara husse med en hand!





Yiiipieee! jag vann jag vann!




Och se så snabbt jag kan springa, till råge på allt!




Sen blev jag trött, och då var det gott att bara ligg och tugga lite.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att du ska resa och prova ställa ut din enso. Jag tror nog han kommer gå jätte bra då han ser väldigt lovande ut, både kroppsligt, färg och utrycket i ansiktet :).

Det ända du behöver tänka på är att vara lugn och inte vara nervös, för om du är det kan valpen känna av det och då händer det nog att dem blir lite för busiga. Men jag tror nog att det kommer gå jätte bra, om du är lugn är hunden lugn, och dom brukar sköta sig galant med sin förare :). Ska bli kul att följa din blogg och se hur han utvecklas. Men lite bus i ringen när man är liten får man också räkna med :D.

Kan jag få länka dig på min blogg ? mvh Sandra med hundarna

2009-09-21 @ 17:18:27
URL: http://www.roughcollies.blogspot.com
Postat av: Carina

Härliga lekbilder, vet att det är svårt att fånga dom på bild när dom leker :-)



Öronen är lite roliga, det är konstigt att dom kan stå ena dan sen ligger den ner ett tag och sen ställer den sig upp igen. Får hålla tummarna att din Enso´s öron blir där dom ska :-) Ha en bra kväll

2009-09-21 @ 19:10:30
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Martina

Så söt hund du har... Min granne har precis skaffat sig en liten söt valp som hon håller på att läxa upp så ibland på kvällarna när det är lugnt och tyst hos oss hör jag henne " Näää fyyyy Enso" Hennes hund heter också Enso =)

2009-09-23 @ 14:14:50
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0