Jäkla fästingar!

Ursch, så trött jag blir på fästingar.
Nu har Enso fått en till fästing, precis bredvid ögat. Alltså om de ändå ska få fästingar, varför kan de inte sätta sig på något ställe där det är lättare att plocka bort dem? Det undar jag!

Och såklart på någon jäkla vänster så har min förstahjälpenväska blivit kvar hemma hos fille. Där i ligger alla fästingplockare. BRA ELIN! (Fast det var egentligen filips fel, för han glömde de i hans pappas bil) menmen. Så Pappa får nog lov att åka dit och hämta den när han åker hem från jobbet. Så får vi se om vi får bort det lilla äckliga krypet ikväll.



Just nu ligger Enso och sover vid mina fötter, som vanligt ? :)
Min lilla pälsboll.


Nu ska jag lägga mig bredvid han på det hårda golvet och gosa lite! ;D


Kommentarer
Postat av: Carina

Fästingar är inte roligt. Enzo har haft några oxå i sommar, svårt att hitta när dom har så mycket päls. Så skönt det ser ut när han ligger och sover. Ha en trevlig mysstund.

2009-09-17 @ 13:43:23
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Linda & Azi

Åh en Collie? :)



Ja, precis, förstår ej att de kallar hunden ögonsten när de kan sälja dom. Fyfan säger jag bara.

2009-09-17 @ 19:33:56
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0