Klubben x2

Igår eftermiddag så for mamma jag och erik iväg till klubbarp. :)
Jag tänkte att Enso kunde få strosa runt där så kanske han inte blir lika ivrig imorgon som han var förra gången. Haha. Vi tränade inkallning. Gick jätte bra :) Även ligg - Stanna kvar.

Det var ju massa andra folk och hundar där med. För på tisdagar så har de tydligen "socialträning". En grupp som typ träffas och går en runda i skogen (man får välja lång eller kort), sedan fikar och tränar lite inviduellt, eller tillsammans, vad man känner för. Så det kom fram en till mig och sa att jag fick komma upp dit då om jag ville och socialträna Enso. :) Så det kanske det kan bli. För han blir uppspelt och sprallig till tusen när det finns andra hundar i närheten.



Såhär elegant får enso åka i mammas bil. Buren är ju definitivt mycket bättre, men den får inte plats i mammas bil, utan bara i pappas (vilken han åker mest i). Så då får det gå såhär någon gång ibland. Han ligger alltid lugnt ner när vi åker så det känns ganska okej ändå..



Klubben.


Min snygging! :)



När de andra fikade så fick jag en smarrig pinne att gnaga på istället. Men om jag ska erkänna så hade jag mycket hellre velat ha de där korvbitarna dem hade på mackan, men ikke!



Här övar vi ligg-stannakvar. Går finfint :)



Fast ibland är matte jobbig och ska ta kort, då tittar jag bort.



Här är en planka man kan gå balansgång på. Så matte lade upp godisbitar så att jag skulle gå. Men jag kom ju på att man likagärna kunde springa och ta dem från sidan, så slapp man gå upp. Smart va ?


Och så här smaskigt tyckte jag att Frolic var ;D Så det hoppas jag att man får smaka fler gånger...


slickpånosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0