Nu så!, Lördag - Skövde! :)

Ska jag allt ge en liten uppdatering!
Fredagskvällen blev ganska sen, för jag satt och pillade med ett pussel. Och det ville inge ge med sig. hehe.
Det var ett pussel på Enso när han är sju veckor. Som Jag fick av filip den dagen vi hämtade Enso som present. Jag fick även en glasmugg, med Enso som motiv.
Ska lägga in bilder på det sen! :)

Sedan blev det en tidig lördagmorgon. Filips föräldrar kom och hämtade mig vid halvsju. Och så bar det av till Skövde. (mamma, valpvakt!). Där vi skulle hälsa på fille. Det var regementets dag så det var massormassor av folk. Men det var spännande och se hur han har det. Imponernade. Jag förstår inte hur man klarar det?
Sen åkte filip med hem, och först åkte vi hem till mig och hämtade vår lilla gos, Enso! :) Han hade saknat mig iaf, ett tag hade han varit lite gnällig så de hade fått gett honom mina mjukisbyxor att gosa med, och då hade han lagt sig och somnat! haha.

Enso följde med hem till filip, och där var det slapp lördagkväll. Alla var trötta av dagen och halvtio!? var det bara jag som var vaken. haha. Alla andra låg och sov framgör tv:N.



Här kommer bilder från Skövde regement! :)


Här står filips pluton, eller vad det heter? Filip står precis bakom Kaptenen
.



Här är fille, när han stod och predikade om drivmedel. Lite annorlunda ser han allt ut rakad. Han brukar ju ha långt hår och stilig frilla! ;P



Här var det en stafett mellan olika plutoner (eller nått), de skulle göra olika moment. Först krypa upp ur en sovsäck halvnakna och klä på sig snabbast, sedan plocka isär och ihopp vapnet, sedan bygga bår och springa med en på. Filips "lag" kom 2:a. utav 9 stycken eller något?


GiiiiiivakT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0