Onödigt vetande.

Igår så bäddade jag rent i sängen. Städade lite, och tvättade rent alla Ensos filtar och plädar.
Och sedan tog jag ut plastbädden som stått på mitt rum. Som enso max har sovit i tjugo minuter. Han vill ju hellre ligga på golvet och sträcka ut sig. Och så lade jag den pläden på golvet och ordnade till lite så att han kan ligga på den istället. Men han ville ändå ligga på golvet igårkväll.

Fast inatt när jag vaknade till så låg han faktiskt på sin plats.
Eller han har två platser på mitt lilla rum haha, vid fotändan och vid huvudänden. Yes.










Kommentarer
Postat av: Carina

Det är kul att kunna ha dom lösa, fast jobbigt när dom inte vill gå in. Ni har för roligt ute :-)



Det där med att hälsa är lite jobbigt tycker jag, har varit rätt hård och inte låtit Enzo hälsa på mer än dom jag brukar stanna och prata med. Räcker om någon säger aaaah till honom så blir han helt till sig... Jag vill ju kunna ha honom lös på promenader även när vi möter folk och hundar så det gäller att träna på det oxå.



Vilken fin filt med hundbild på. Har märkt att Enzo mer och mer lägger sig på bäddar/filtar. Beror kanske på att det börjar bli lite kallt mot i sommras. Kram

2009-09-23 @ 13:35:37
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Trican

Jajemän, jag vet vart mjölby ligger=)

Hoppas verkligen att det går bra på utställningen. Du kan väl berätta lite mer för mej när du har varit på den om hur man ska göra och sådär. Bor Ensos uppfödare inärheten av er? Vilken lyx isåfall. Hon som jobbar på djurmagazinet här i nässjö har ju också samojeder, så förhoppningsvis kan jag få lite tips och råd av henne om jag behöver. Men det hade varit tryggare om det faktiskt hade varit uppfödaren.

Var enso din första egna hund? Fast det kanske är skönt att bo hemma för om du skulle behöva hjälp så finns dett kanske någon som kan ställa upp?!

KRAM

2009-09-23 @ 14:52:09
URL: http://www.metrobloggen.se/Tila
Postat av: Carina

Tycker oxå det ska bli skönt när man kan gå ut med lite längre mellanrum. Nu får man hela tiden tänkta på när var jag ute senast och inte låte det gå för många timmar. Varken Enzo eller Tyson säger till om de behöver gå ut vilket är jättejobbigt. Det ska du vara glad över att Enso gör, även om han luras ibland hehe. Kram

2009-09-23 @ 15:04:43
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0