Vilket höstväder!

Och det kan man verkligen säga idag, solen skiner och det blåser halvstorm - mer och mer gulfärgade löv faller ner och yr runt. Jag tycker om hösten! :)

Enso och jag har varit ute på en liten promenad ner till lekparken. Och där var det full rulle, massor utav dagisbarn. Vilket jag tyckte var bra för då kunde Enso och jag träna lite på att "man inte behöver hälsa på alla" och det gick jättebra, han höll koncentration på mig! :)

Sedan när vi gick hem fick han springa lite lös! :)
Enso älskar att vara lös, och jag att ha honom lös.
Men det häller ju att vara uppmärksam.



Bilder från en dag förra veckan när vi var i skogen.










Kommentarer
Postat av: Carina

Bra träning det där att inte hälsa på alla. Enzo är oxå sån som skulle kunna hälsa på allt och alla om han fått, men det får han inte :-) Har ofta Enzo lös och han älskar det oxå, Tyson tycker oxå om det men är jag ute på promenad får bara en av dom vara lös åt gången, däremot om vi busar så får såklart bägga springa fritt. Ha en bra kväll

2009-09-29 @ 17:15:56
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0