Kursavslutning

Igår var det kursavslutning på positivlydnad. Väldigt tråkigt! :/

Ikväll är det dags för onsdagskursen, men det är bara två gånger kvar på den med. Åh, så tråkigt!


Enso och jag har varit upp till macken idag och köpt frimärke. Jag ska skicka iväg ett brev sen. Om jag nu hittar något kuvert. menmen. Det ska nog lösa sig! Efter det så har vi varit ute i trädgården i flera timmar och bara varit. Fikat och läst tidning. :) Så härligt väder så att man bara vill vara ute. Men nu sitter jag är och Enso ligger som en däckad säl nedanför trappan.

Kommentarer
Postat av: Carina

Visst är det roligt med kurser, man skulle kunna gå hela tiden :-) Har tack och lov många gånger kvar på vår kurs. Lycka till på kursen ikväll

2010-04-14 @ 17:28:49
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Carina

Vad skoj :-) Bättre betyg än så kan ni ju knappast få. Då kanske man snart ser er på någon tävlingsbana :-)

2010-04-15 @ 05:55:14
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0