UNICEF

Jag är världsförälder i UNICEF, varje månad dras det 100 kronor från mitt konto. 100 kronor är inte mycket och det är 100 kr som jag gärna avstår. Som sagt det är inte mycket för mig, men för någon annan. På ett år blir det 1200 kr. Som går till barn som behöver dem bra mycket bättre än jag. 100 kr kan vara avgörande.

Nu har ju UNICEF en kampanj och säljer nålar, för varenda unge.
Har du någon unicef nål?

De kostar 20 kr. Det är en glass.. Avstå en glass och köp en nål istället den är både snygg och så går pengarna till något bra. Alla kan avstå en glass.


http://www.unicef.se/


dessa är mina. & De ska få pryda jackor nu.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag har avstått en glass, jag hade kunnat avstå nålen också på sitt sätt (och bara gett över 20 spänn), den kommer nog tyvärr bara samla damm i lådan ändå... :-)

2010-04-20 @ 22:41:50
URL: http://collieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0