Den underbara doften av hund.

På morgonen när man vaknar av att ett par mandelformade ögon tittar på en oskyldigt efter att en blöt nos har nuddats vid ens hand lite försiktigt. Den mjuka trygga doft som sugs in i näsan när man gosar ner sig i pälsen.

För mig doftar hund kärlek.
För mig doftar min hund kärlek, och jag vet varför. För att han är omgiven av mkt kärlek, från alla håll. Och han ger så otroligt mycket kärlek. <3


En ny erfarenhet som jag dock har fått är, hundnosar på brillorna.
Det går dock inte lika enkelt att få en puss längre, utan det blir glasögonputs efter varje tillfälle. Men vad gör det?
iiiiiiiiiiiiiiiingenting. Vem vill leva ett liv utan Enso pussar? inte jag!

Nu, nog med min kärleksförklaring.
Vidare till Socialpolitiska klassiker...
Det är dock lite skrämmande att jag inte har börjat med fredagens inlämnings och seminarie uppgift ännu..
Men det mest förvånande är att jag inte ens är oroad över det, har ju hela dagen imorgon. yeeeh. Enso kom ihåg det imorogn när vi är ute på långisar, det är bara ett flyeende från mitt pluggtvång. Fast man behöver frisk luft :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0