Espree Luxury Remoisturizer

Idag skickade jag iväg pappa för att köpa spray balsam till Enso i en zoo affär i Mjölby, K9 stod på listan om det skulle finnas. Vilket det såklart inte gjorde, kunde jag ju räknat ut innan. Men pappa ville inte komma hem tomhänt och kom därför hem med detta:




på rekomentation. Inte vad jag önskat men får beställa K9 nu, är ändå sugen på att beställa lite annat. Jag har ju redan ett bra balsam till Enso. Men detta luktade ju kokos, så jag kan inte motstå. Men det ska ju blandas ut med vatten, så jag ska spaya på ikväll lite och reda ut lite tovor i pälsen (läs bakom öronen och på benen) och så får det sitta i och så får Enso få en liten dusch imorgon. (man kunde ha det långverkande). Får hoppas att det är bra och inte bara luktar gott.


En annan sak?
Varför har alla Collie's på bild till olika produkter (shampos, balsam, foder) STÅÖRON? så jäkla fult!

De som låter sina vovvar collie's och shelti få ståöron borde skämmas. Alla borde i allafall göra allt vad de kan för att försöka få ner dem. fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0