Fullspäckad dag

Igår var Enso och jag iväg till Linköping, hälsade på min kusin m. barn och vovvar!
Hundarna fick springa av sig och så var vi ute och gick en promenad med vovvarna, (Risenschnauzern Kaxe och australienska terriern Lilly) Och barnen + min moster. Härligt!

Sedan blev det lite bus inne och lite gott matintag! Sedan for jag iväg till Farmor en sväng :)
Efter det tillbaka till kusin och så en rejäl kvällspromenad med massa snack!

Som vanligt hade jag med mig kameran med vision om att jag skulle ta massa bilder, men som vanligt så hade jag för stora ambitioner. Så Detta är allt jag har att bjuda på. Enso som tittar intresserat på hästarna i en av hästhagarna vi passerade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0