Fixande

HAr vi även hunnit med, på mitt rum.
Jag fick ju en tavelhylla av Filip i julklapp. Så den var ju tvungen att komma upp! :)


Jag passade även på att ta kort på tavlorna som jag har fått av Annelis pappa.
& Jag är så glad över dem, jättefina! De ska få följa mig genom livet. :)



& såklart så är det ju foton på Enso som står på hyllan, och den är över hans sovplats.
Träfiguren fick jag av min lillebror när jag fyllde år. Han har gjort den själv i skolan.
Så den fick också stå på hyllan. :)



Se så fina!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina tavlor samt bilder :) Ska nog också göra ett galleri hemma med tavlor på hundarna inne på mitt rum!

Skulle du ställa ut Enso den 16 Januari i Katrineholm :)? mvh Sandra med hundarna

2010-01-07 @ 17:57:25
Postat av: Carina

Vad fint det blev. Har oxå satt upp en sådan tavelhylla i sovrummet, tycker det är en toppenide då man kan ändra bilder hela tiden.



Värken har blivit lite bättre, tack och lov, kanske får sova i natt... Ha en bra kväll

2010-01-07 @ 19:14:30
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hej igen ! :) Vi ska också till katrineholm och ställa Chrome.

Vi har inte fått nummerlappen ännu =)men den lär ju komma snart i posten !

2010-01-07 @ 20:48:17
Postat av: Sandra

dem går nog inte i samma klass eftersom Chrome blir 10 månader =)! mvh Sandra

2010-01-07 @ 21:16:16
Postat av: Sara

Åh, fint! Verkligen kul att ha bilder sådär, jag borde ta tag i det nu när jag har så många fina sparade på datorn. Vore kul att förstora något :)

2010-01-11 @ 15:43:55
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0