Jobb,

Det är alltså vad jag ägnade gårdagen till.
Jag har alltså fått jobb som vikarie i hemtjänsten här i Mantorp.

Så igår var jag och gick bredvid hela dagen och ska även jobba kväll idag. Så att jag hittar till alla gamlingar!

Den här veckan så jobbar ju pappa dag , vilket innebar att Enso fick en rejäl släng ensamhet.
Jag tog med enso ut när jag vaknade så han fick rasta i trädgården sedan sökte han sin mat innomhus, sen gick mamma ut en ordentlig promenad med honom innan hon for till jobbet. & Som tur så slutade mamma tidigt idag så hon for hem och tog ut honom då med. Tack mamma! :)

Jag tror Enso sovit största delen iallafall. För allt var orört här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad kul att du fått jobb. Tror Enso är duktig och sover hela tiden när du är borta :-)

2010-01-20 @ 13:15:57
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0