Lördagskväll, Trav, Tovor & Tänder

Nu ska jag mysa ner mig o soffan med Fille :) Abbe kom 4 idag på V75! Vilket var jätte roligt :)
Samt att vi både åt och drack gott i restaurangen.

Imorgon blir det jobb igen, 14-21.15 på demensen! :)

Så det får fortsätta att vara lite tunt här i bloggen ett tag till, men på måndag lovar jag att vi ska hitta på något roligt.

Förövrig så har jag ägnat tid till något mindre roligt, nämligen reda ut tovor bakom Ensos öron. Suck!
Brukar alltid borsta noga och det inte blivit något hitills. Men dels så är det ju mkt mer päls nu och så kör han ju ner huvudet i snön hela tiden så att det bli blött/torrt om vartannat samt att man får torka honom (läs rufsa) om man inte vill ha snöklumpar överallt inne..


Tänderna vill inte lossna något de heller, SUCK! Så jag ska ringa till veterinären den här veckan som kommer någon dag och försöka boka tid till nästa vecka, då pappa är hemma på dagarna så han får vara chafför, åh jag måste skaffa egen bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0