Pulkaäventyr!

Idag har Filip, Enso, Tobias och jag varit iväg och de har åkt pulka. I en megabacke. Så hej vad det gick!
Enso och jag var mest med som stöd, haha :) jag har kommit över det där med åkandet. Enso däremot tyckte att det var en höjdare att springa upp och ner i backarna. Jag gick även iväg och gjorde ett spår åt honom med 3 leksaker i som han skulle hitta. Filip och Enso gick spåret senare, det fick ligga 30-40minuter ungefär. Och det gick plättlätt. Roligt för dem!

Det finns såklart även lite bilder, men dem kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, pulka var inte igår :P



Nja, de har väl inte så jättemycket kul på vår IKEA heller. Men alltid lyckas man hitta något ;). Dessutom är barnavdelningen himla bra med alla sina billiga gosedjur. Sambon fick hindra mig från att köpa en av varje sort! :D

2010-01-04 @ 15:36:28
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Carina

Pulka har man inte åkt sedan Tim var liten och han blir 16 nu i februari, så det var ju ett tag sedan :-) Vad mycket skoj ni hittar på

2010-01-04 @ 20:00:07
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0