Snöoväder!

urschursh, NU räcker det! Speciellt när man har jobbat hela dagen och behövt skrapa bilen mellan varje pensionär man besökt.  + att man knappt ser trafiken för alla snövallar + att det är snorhalt + att de inte hinner med att ploga + att min hund inte lärt sig lyfta på benet utan måste ligga på mage bakom en snödriva för att tömma sin blåsa+ att jaag måste ha snö upp till knäna när jag plockar skit. ;D Menmen, Jag älskar snön. Bara de hann med snöröjningen. Hoppas att de fått ordning på det tills imorgonkväll då jag ska jobba kväll och slira omkring.

Nu har jag äntligen satt ner rumpan, efter att ha jobbat kväll igår och blivit sen hem. Hopp i sängen, sedan upp för att börja sju idag. kom hem vid halv fem, sedan ut med Enso. :) mamma följde med och vi vandrade som snögubbar med en studsboll. MYSIGT!



Kommentarer
Postat av: Carina

Nu börjar man bli lite trött på att det kommer ny snö hela tiden. Hade räckt med det vi har tycker jag. Fast här har varit härligt väder idag, ingen mer snö och sol hela dagen.



Har inte Enso börjat lyfta på benet än när han kissar?

2010-01-28 @ 18:23:49
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0