Trött!

Är bara förnamnet, haha. Det tar på en att igår jobba kväll igår och idag bli väckt klockan sex av att de ringde och frågade om jag kunde jobba 7-16 idag. Vilket jag gjort. Det ledde även till jobb imorgon 7.15-16.15- Yes. Så min tid har den här veckan bokstavligt talat ägnats åt jobb och Enso. Jag har ju som sagt tur med snälla föräldrar, så idag tog pappa komp och kom hem tidigare så att Enso inte skulle vara ensam hemma så mkt, och mamma tog ut honom på morgonen när hon åkte eftersom hon började senare.

Det blir även jobb i morgon med för min del. Men Tobias har sovmorgon, så är hemma till nio-halv tio, sen kommer jag hem en sväng och käkar lunch innan jag ska till vårdcentralen och få deligering. Och så slutar pappa tidigt, så imorgon blir han inte ensam alls mkt min lillla skrutt. Men tror att han tycker att det är skönt att vara lite Ensam. Fast jag är noga med att det inte blir för länge!

Annar så får vi hoppas att jag kan ge lite roligare inlägg under helgen.

Kan förövrigt säga att Enso prövades idag när vi var ute och gick, då vi mötte ett helt handbollslag som var ute oshc sprang i samlad trupp på en smal cykelväg och såklart så skulle vi möta dem två gånger. Bra träning here we go! Enso, mamma och jag stod och tryckte oss mot snödrivan och kände oss allmänt i vägen, men Enso satt kvar på sin fläck tills nästan hela ledet sprungit förbi, då blev han lite ivrig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0