Vackra väder!

Jag fullkomligt älskar vintern, iallfall när det är sådan här vinter. Massa av vit vacker snö, solen som skiner så att allt gnistrar otroligt vackert. Tack för att jag är ledig idag så att jag har kunnat gå ut och njuta, tillsammans med Enso! :) min lilla buse.

Nu på eftermiddagen när solen lyste som mest, så begav vi oss iväg mot skogen. Enso var helt tokig, värsta bus rycken hade han, for omkring som en raket och sedan kom rakt mot mig för att hoppa på mig flera gånger, hehe. tokunge! :)

Eftersom solen sken så vackert så tyckte jag att det var lite synd att gå in i skogen, inte för att den är så tät, men ändå. Så fanns det bilspår ut på gärdet, antar att någon åkt ut för att mata rådjuren. så Jag bestämde mig för att följa dem spåren en bit och sedan vika in i skogen för att komma in till då stigen som är ett varv i skogen. Men det var ju bara det att jag inte riktigt tänkte på hur djup snön är egentligen där den ligger orörd. Så det blev snö nästan upp till knät och så pulsa! an nog helt ärligt säga att jag var tröttare än enso när vi väl kom ut på stigen. Enso fick då även söka lite blodpudding i snön! :)

Men nu är vi inne i värmen, och jag har torra brallor på mig, och Enso ligger och sussar. Vad jag älskar att se denna buse sova. När han sover för att jag vet att han är trött för att han haft roligt. Vilket han definitivt haft idag. :) <3

















Kommentarer
Postat av: Madeleine

Söt vovve :=)

2010-01-25 @ 15:59:54
URL: http://madeleinehulin.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Tack detsamma :D! Underbara snöbilder!

2010-01-25 @ 17:28:21
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Carina

Härligt att vara ute och promenera när solen lyser på en och snön gnistrar. Vilka härliga bilder du har tagit

2010-01-25 @ 20:47:22
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Onekligen norrland över de där bilderna ;-)

2010-01-25 @ 22:51:30
URL: http://collieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0