Mycket som händer,

Igår kväll var vi iväg till Vadstena på stadspromenad, med fortsättningskursen från brukshundsklubben. Blev en härlig promenad. Flera hundar badade, men Enso den lilla krukan ville knappt dricka. :p Efter en låång promenad så avslutades det hela med smarrig glass. HärligtHärligt!

Idag så tog vi en rejäl sovmorgon, sedan var det dags för att ta en rejäl morgon promenad och sträcka ut benen. Vi lade in en liten vila mitt i. Vi satte oss ner på cykelbanan och gosade. Med bilarna som susade förbi i ryggen. Bra passivitetsträning, hejja oss!

Sedan på eftermiddagen kom Hanna och Elsa hit, brud sällskap till oss båda! Hanna är lika gammal som mig, och Elsa är en 9 mån. bodercollie tjej.  Enso och hon busade ikapp i trädgården en bra stund. Sedan Fikade vi lite, hundarna fick också lite smarrigt att tugga på. Sedan skjutsade jag hem den, vi lämna Elsa och så for Hanna och jag in till Ikea & maxi. Handlade lite hundgrejer och ljus. hehe. Samt lite annat smått och gott. Supertrevligt! För både mattar och vovvar.

Nu ska jag plocka iordning lite här, sedan blir det nog att krypa ner i sängen med härliga hundtidningen som dimpte ner i brevlådan för någon vecka sedan, men dock har glömts bort. Sådeså!

Imorgon jobbar jag kväll så ska nog hinna med en lite uppdatering innan. Tror jag fick någon bild från hundpromenaden igår som fastnade i kameran. Så det kanske dyker upp någon bild! :)





Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt med hundpromenad med många hundar. Inte bara trevligt utan jättebra träning :-) jasså du har oxå en sån där hund som inte vill bada hihi Ingen av mina har någon större lust utan står och tittar när andra hundar badar. kanske blir det annorlund när det blir riktigt varmt.

2010-06-02 @ 15:46:12
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0